دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1398 - 10:05
رئیس شورای شهر تهران:

مدیران پیشین شهرداری از بیان اظهارات خارج از دایره انصاف خودداری کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اظهارات اخیر قالیباف در یک برنامه تلویزیونی گفت: در آستانه هفته وحدت اظهارات توأم با گلایه و تخطئه نسبت به مدیریت شهری تهران، زیبنده نبود و ما از مدیران شهری گذشته انتظار داریم که از بیان اظهارات خارج از دایره انصاف خودداری کنند.
کد خبر : 444207
636775562369619572_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی در آغاز جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) به روایت اهل سنت اظهار کرد: به‌دلیل سیاست‌های تفرقه‌افکنانه استعمار و استبداد جوامع درگیر جنگ‌های داخلی و خشونت‌های ناشی از تحجر شده‌اند و امروز بیش از پیشنیازمندفهم سیره پیامبر و وحدت نبوی هستیم.


وی در ادامه ضمن تذکر به اظهارت توأم با گلایه محمد باقر قالیباف، شهردار اسبق تهران در یک برنامه تلویزیونی گفت: در  آستانه هفته وحدت این اظهارات توأم با گلایه و تخطئه نسبت به مدیریت شهری تهران، زیبنده نبود.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: رویه ما در شورای شهر جلوگیری از تنش زدایی است. در مباحث مربوط به گذشته و اختلافات حرکت نکردیم و از مدیران شهری گذشته نیز انتظار داریم که از بیان اظهارات خارج از دایره انصاف خودداری کنند.


هاشمی تصریح کرد: قضاوت در مورد پرونده‌های گذشته در حوزه اختیارات دستگاه قضایی است و در این راستا مدیریت شهری دفاع از حقوق تضییع شده شهروندان، را پیگیری خواهد کرد.


وی با اشاره به این مطلب که شهروندان با رأی خود به شورای پنجم خواهان توقف روندهای گذشته بوده‌اند، گفت:  گرچه مدیریت شهری برای اجرای مطالبات به حق مردم، به‌طور کامل نتوانسته است به موفقیت برسد اما این به معنای تأیید سیاست‌های گذشته نیست و حتماً باید تحولات مد نظر شهروندان اجرایی گردد.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: از مسئولان گذشته و فعلی مدیریت شهری می‌خواهم به‌جای مجادلات کلامی، پیگیری حقوق مردم را سرلوحه رفتارهای خود قرار دهند تا تحمل شرایط سخت کنونی، با اختلافات و درگیرهای لفظی مدیران برای مردم دشوارتر نشود.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته